Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 14:06:48 +0300

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/10902 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Jõgisoo küla, 11116 Kanama-Jõgisoo 
tee// Kanama// Kanama kergtee L13// L15// L4// L7// Kääri// Mõisamäe// 
Mõisaveere// Rajakese// Urgardi// Vahetee L1// Vahtra// Välja// Vääna// 
Õitse (Riigitee 11116 Kanama-Jõgisoo km 1.0-2.3 jalg- ja jalgrattatee 
ehitus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26948819>  (menetlus nr: 
373339), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister